Huidige marketingcommunicatie verbeteren

Betere klantervaring en meetbaar effect

Heb je al veel ‘in de lucht’, maar brengt het minder dan verwacht? Bijvoorbeeld een website die weinig oplevert? Of moet het in een nieuw jasje?  Laat ons er dan heen kijken. Wij kijken met de ogen van jouw klant en interpreteren data. Zo verbeteren we en brengen meer focus en samenhang. Zodat alles elkaar versterkt ten gunste van jouw doelstelling. Zonder dat meteen grote nieuwe investeringen nodig zijn. Vaak verbeteren we gebruiksgemak, inhoud en Google vindbaarheid. Of we moderniseren de look & feel.


Website optimalisatie

Design, gebruikservaring, user experience,
performance of 
Google vindbaarheid.
Bekijk onze dienst 'Een betere website'

Klantreis optimalisatie

Gebruik je wel de passende communicatie kanalen voor de doelgroep en zijn ze op elkaar afgestemd? Is inhoud relevant en consistent? Wij bekijken het vanuit een 'service design' benadering. 

 

Klant onderzoek

Kwalitatief en kwantitatief onderzoek om jouw klant beter te begrijpen. B-C, B-B of op specifieke segmenten en niches.


"Niet alles hoeft altijd helemaal opnieuw.
Soms gaat het om fine-tunen, optimaliseren of in een modern nieuw jasje steken"